Thursday, September 8, 2011

::mEngHiTunG hAri::

Menghitung hari
detik demi detik........

wahwahwah..sudah beapa lama d alam diploma n now counting the day before diploma session end.. Exam pun x lama lg less than 20 days... Skg ni perasaan bercampur aduk, happy, sedih, nervous, serabut, takut,Its normal rite..
sedih aku meninggalkan zaman diploma ku coz a lot of things i learned here, to be a strong girls. i dont believe that i can face all the obstacle.. Tp aku x hadapi benda seorang diri, ramai org yg sentiasa ada d belakang ku spt my lovely famly, my cousins, my friends , classmate, lecturers n etc. Tanpa u all aku x kan berada d sni,,,thanks a lot coz always help me in any situation. Ada seorang hamba Allah ni yg bnyk sgt berjasa dlm hidupku terutama d alam diploma ku. dia ku anggap seperti bapa ku sendiri and he is my lec. , i call him "SIFU" coz bnyak benda yg dia ajar ku selama ni.. "DONT ASK WHY JUST DO OR DIE" ini la ungkapan yg aku x akan lupa smpai bila2, mengajar ku unutk lebih berusaha n berdikari. Ini ungkapan yg ku bljar 1st day during dip. dan aku tidak lupakan  jgk penasihat akademik (PA) ku since my sem 1 until now, she always help and give advise to us.Dia x sama gan PA yang lain. She is the PA ever. Hanya ALLAH sahaja yang dapat membalas jasa kalian pensyarah2 ku.
Exam just in a corner, i need to work harder n harder, i hope i can score during my exam. InsyaALLAH. pray for me ya. GUD LUCK ALL
mcm ni la rupa time exam, sampai berpeluh..heheh

1 comment: